Алиэкспресс Україна Aliexpress

Алиэкспресс Україна Aliexpress

В інструкції розглядаються особливості замовлення, доставки, відстеження та отримання посилок з Китаю для громадян України. Переклад назв, ціни і описів продуктів Алиэкспресс на українську / російську мову і валюту у гривню.

Aliexpress російською/українською в гривні. Для того щоб перевести сайт Алиэкспресс на потрібний Вам мову досить натиснути на напис у верхньому правому куті екрану 'Вибрати мову' і в випадаючому меню вибрати країна доставки Україна, мова сайту українська, валюта гривня.


Ціни в гривні на Алиэкспресс. Ось тут є нюанс – необов'язково, що з вашого рахунку буде списана саме та сума, яка вказана у магазині в гривні! Aliexpress конвертує долар по наближеному курсом, розрахунок у будь-якому випадку здійснюються в доларах США. Давайте розглянемо на прикладі.

Припустимо, що ціна товару 10$. При зміні валюти сайту на гривню відображається ціна 230 грн. – тобто курс 23 грн за один долар. Але, не факт що так і є. При оплаті, наприклад, Карткою Приват банку (гривневої) ваша гривня буде конвертована в долар при оплаті, причому за курсом банку, а курс банку відповідно може бути і 20, і 30, коротше будь. Тому, щоб правильно розрахувати ціну на Алиэкспресс , рекомендуємо все ж користуватися доларовими цінами і просто переводити в гривню за курсом банку або іншої платіжної системи.

Доставка посилок від Aliexpress в Україну. Залежно від продавця і кур'єрської служби посилки доходять до покупця в середньому за 15-30 днів. Вони потрапляють на ваше місцеве відділення Укрпошти, що дуже зручно, адже воно присутнє у всіх куточках України.

Для того щоб посилка прийшла в строк та за адресою необхідно правильно заповнити адресу доставки: Країна, область, місто, поштовий індичок (можна дізнатися за адресою в інтернеті), вулицю, будинок, номер квартири і мобільний телефон. Всі дані необхідно вказувати на англійській мові. 

Для отримання посилки у відділенні Укрпошти Вам знадобитися будь-який документ, що засвідчує вашу особу. Про те, що посилка на відділенні, повідомлять поштою, надіславши повідомлення – перевіряйте поштову скриньку. Мені, наприклад, листоноша просто дзвонить.

Відстежити посилку по Україні можна скориставшись сервісом http://services.ukrposhta.ua/bardcodesingle.

Детальніше про те як відстежувати посилки з Китаю в Україну читайте у статті.

суббота, 13 февраля 2016 г.

Огляд. Японський меч катана. Меч ніндзя


Огляд. Японський меч катана. Меч ніндзя.

Днями отримав японський меч катана — він же Меч ніндзя або ще його називають меч самурая. Купив я його в подарунок другові, який захоплюється холодною зброєю.
Я давно хотів придбати меч катана, але все не знав де, скрізь або дорого, або страшно було бути обдуреним. А одного разу думаю, може бути вони є на сайті алиэкспресс і вгадав. Вибрав продавця, у якого була доставка EMS і замовив.
І ось через 8 днів мені принесли Меч катана з алиэкспресс






Зовні мені дуже сподобався цей меч, виглядає дуже круто.

Як оцінити на скільки міцний меч, та й взагалі як вони оцінюються я не знаю, але при мені мій приятель розправився з кущем шипшини в два рахунки, порубавши його як папір.

І до речі, як з'ясувалося, можна було навіть зробити гравіювання, але я про це не знав ( неуважно читав опис). Можна було наприклад написати ім'я одного.

Власне на цьому у мене все.
Меч був куплений у цього продавця на алиэкспресс . Але якщо я вам дам посилання і на інших продавців, дивіться і вибирайте.

2 комментария:

  1. Я порекомендую будь-кого, хто шукає кредит для бізнесу, містеру Бенджаміну, який допоміг мені позику на чотири мільйони доларів США для запуску мого бізнесу, і це було швидко. При отриманні позики у них було дивно, наскільки легко їм було працювати. безпечний. Це, безумовно, був позитивним досвідом. Уникайте сюди шахраїв і зв’яжіться з містером Бенджаміном Он. 247officedept@gmail.com. WhatsApp ... + 19893943740. якщо ви шукаєте кредит для бізнесу.

    ОтветитьУдалить
  2. позикова компанія, яка надає мені позику в розмірі 5 000 000,00 доларів США. Коли інші позичкові інвестори нехтують моєю пропозицією, але пан Бенджамін Лі надав мені позику на успіх. вони надають рішення щодо фінансування компаніям та приватним особам, які шукають доступу до фондів ринків капіталу, вони можуть допомогти вам фінансувати ваш проект або розширити свій бізнес .. Надіслати електронною поштою Контакт :::: Також 247officedept@gmail.com або Напишіть на WhatsApp Номер на + 1- ( 989-394-3740)

    ОтветитьУдалить