Алиэкспресс Україна Aliexpress

Алиэкспресс Україна Aliexpress

В інструкції розглядаються особливості замовлення, доставки, відстеження та отримання посилок з Китаю для громадян України. Переклад назв, ціни і описів продуктів Алиэкспресс на українську / російську мову і валюту у гривню.

Aliexpress російською/українською в гривні. Для того щоб перевести сайт Алиэкспресс на потрібний Вам мову досить натиснути на напис у верхньому правому куті екрану 'Вибрати мову' і в випадаючому меню вибрати країна доставки Україна, мова сайту українська, валюта гривня.


Ціни в гривні на Алиэкспресс. Ось тут є нюанс – необов'язково, що з вашого рахунку буде списана саме та сума, яка вказана у магазині в гривні! Aliexpress конвертує долар по наближеному курсом, розрахунок у будь-якому випадку здійснюються в доларах США. Давайте розглянемо на прикладі.

Припустимо, що ціна товару 10$. При зміні валюти сайту на гривню відображається ціна 230 грн. – тобто курс 23 грн за один долар. Але, не факт що так і є. При оплаті, наприклад, Карткою Приват банку (гривневої) ваша гривня буде конвертована в долар при оплаті, причому за курсом банку, а курс банку відповідно може бути і 20, і 30, коротше будь. Тому, щоб правильно розрахувати ціну на Алиэкспресс , рекомендуємо все ж користуватися доларовими цінами і просто переводити в гривню за курсом банку або іншої платіжної системи.

Доставка посилок від Aliexpress в Україну. Залежно від продавця і кур'єрської служби посилки доходять до покупця в середньому за 15-30 днів. Вони потрапляють на ваше місцеве відділення Укрпошти, що дуже зручно, адже воно присутнє у всіх куточках України.

Для того щоб посилка прийшла в строк та за адресою необхідно правильно заповнити адресу доставки: Країна, область, місто, поштовий індичок (можна дізнатися за адресою в інтернеті), вулицю, будинок, номер квартири і мобільний телефон. Всі дані необхідно вказувати на англійській мові. 

Для отримання посилки у відділенні Укрпошти Вам знадобитися будь-який документ, що засвідчує вашу особу. Про те, що посилка на відділенні, повідомлять поштою, надіславши повідомлення – перевіряйте поштову скриньку. Мені, наприклад, листоноша просто дзвонить.

Відстежити посилку по Україні можна скориставшись сервісом http://services.ukrposhta.ua/bardcodesingle.

Детальніше про те як відстежувати посилки з Китаю в Україну читайте у статті.

суббота, 13 февраля 2016 г.

Про плутанину з лімітами в Приват24 на карті VISA-інтернет


Я вже тут писав невелику замітку, яку присвятив вирішенню проблеми з непроходженням платежу з інтернет-картки VISA від Приватбанку при оплаті товару на AliExpress. Тоді я після спроби здійснити платіж бачив на екрані помилку «Sorry, your payment was not successful! No money has been deducted.» Проблема вирішувалася просто – потрібно було просто збільшити ліміт для оплати в інтернет.


Все було добре, я кілька місяців успішно розплачувався інтернет-карткою VISA від Приватбанку в зарубіжних інтернет-магазинах. Але от позавчора я знову зіткнувся з окресленої вище помилкою при оплаті чергового замовлення на Алиэкспресс. Гаразд, поліз міняти ліміт для оплати в інтернет. Але, виявилося, справа не в ньому.



Там є ще один ліміт: «Ліміт на проведення операцій». І ось саме він не давав мені здійснити платіж. Почав намагатися його змінити, але хренушки – постійно вибивалася помилка про те, що я встановлюю ліміт, що перевищує баланс на моїй карті. Жесть! Карта доларова, а ліміт треба ставити в гривнях. Але це хрін з ним – оператори втирали мені, що я повинен ставити ліміт саме рівний балансу карти. А, як ви розумієте, баланс картки після кожного платежу змінюється. Відповідно, і ліміт потрібно міняти. Але і це не все – я в ручну так і не зміг змінити ліміт – при цьому я ставив різні значення (і рівні балансу і балансу менше) – результат один: ПОМИЛКА. А так як зміни ліміту доводиться чекати не менше 20 хвилин, то мені довелося убити декілька годин на це і ще три години на спілкування з різними операторами підтримки ПРИВАТ24.



Оператори, до речі, всі говорять різне (ось вона – підтримка Приватбанку у всій красі!). Коротше, було багато листувань з трьома операторами, в загальній складності близько 4 годин з ними вирішував проблему. Але так нічого і не домігся – в ручну змінити ліміт не можу і тільки після того, як оператори самі змінювали ліміт по моїй карті, у мене вийшло сплатити за покупку на Aliexpress.



ОСЬ КОРОТКО МОЄ СПІЛКУВАННЯ З ОПЕРАТОРАМИ ЧАТУ ПРИВАТ24:



Я: Інтернет-карта ************** — не можу змінити ліміт на проведення операцій. Відправляю заявку, вона обробляється, але нічого не змінюється. Поставте будь-ласка в ручну 400 грн.



Моїсеєва Галина: Ви вказуєте дату дії ліміту більше доби, ліміт на спільне проведення операцій встановлюється на поточну добу.



Я: ви можете поміняти на 400 на сьогодні? мені терміново треба оплатити товар



Моїсеєва Галина: пройдіть, будь ласка, в меню Мої рахунки — карта — управління картою — загальний ліміт операцій і можете вказати суму у валюті картки



Я: карта доларова, а суму потрібно вказувати в грн. Але це добре. Я вже 2 рази ставив 400 грн до 23:59 10 січня. Але НІЧОГО НЕ ЗМІНЮЄТЬСЯ! Поставте вручну, як до цього оператор мені ставив. Мені терміново потрібно оплатити. Що це взагалі за нововведення ідіотське з лімітами? Раніше цього не було і все нормально оплачувалося



Моїсеєва Галина: Залишайтеся, будь ласка, на лінії, з'єдную Вас з фахівцем у Вашому питанні.



Я: та який фахівець? Мені дівчина до цього вручну за 2 хвилини ліміт поставила.



Гузєєв Олексій: у Вас перевищений ліміт на використання особистих коштів. для измененияВам необхідно збільшити ліміт на зняття готівки. Для цього потрібно подати заявку в Приват24 в меню "Налаштування-Карти-Ліміт на зняття готівки". Статус заявки можна подивитися у тому ж меню нижче



Я: зробив, чекаю. карта доларова, ліміт вказувати в доларах?



Гузєєв Олексій: ні. у гривні. можете вказати на суму залишку.



Я: Але ж раніше цього не було. Дуже заважає працювати. Тепер завжди так буде?



Гузєєв Олексій: ні. але для даної операції це потрібно



Я: Та яка операція? Звичайна оплата інтернет магазину за товар. Я півроку оплачував без проблем. Був тільки ліміт на розрахунки в інтернеті. А тепер з'явився цей ідіотський ліміт на проведення операцій, який потрібно кожен раз змінювати після кожної оплати.



Гузєєв Олексій: змінили ліміт?



Я: та я відправив заявку, але він старий так і висить, не змінюється



Я: Ну от що це??? Знову помилка: Сума запитуваного ліміту не повинна перевищувати доступний баланс. На карті є 60 баксів, ліміт ставлю 400 (грн). В чому справа?



Гузєєв Олексій: перевіряю



Гузєєв Олексій: не змінився ліміт. Щоб встановити на Вашу карту ліміт на зняття готівки, відправте на номер 10060 SMS з текстом САЅНххх+ХХХХ, де: ххх – сума ліміту; ХХХХ – останні 4 цифри номера картки.



Я: я з обіду трахаюсь з цими лімітами заради 3 платежів. Жесть



Гузєєв Олексій: спробуйте відправити смс



Я: я вже відправляв з попереднім оператором це смс — не допомагає
Допомогло тільки, коли вона вручну взяла і поставила сама ліміт. Зробіть це.
Що вам для цього — дівоче прізвище матері треба?



Гузєєв Олексій: пару хвилин. зараз виправимо. уточніть дівоче прізвище матері, будь ласка



Я: (повідомляю прізвище)



Гузєєв Олексій: через 15 хвилин можна повторити платіж



Я: І відразу питання — чому я не можу сам міняти? Чому помилка? Що за косяк?
Я кожен раз повинен смикати підтримку і втрачати годину свого часу?



Гузєєв Олексій: так як ліміт потрібно вказувати на точну суму залишку. у цьому вся складність.



Я: як її правильно розрахувати? ну от у мене $66.31 баланс. Який я ліміт повинен ставити?



Гузєєв Олексій: я Вам вже подав заявку.



Я: Це зрозуміло. Завтра і надалі я ЗНОВУ ЗІТКНУСЯ з цим гемороєм. Як розраховувати ліміт?



Гузєєв Олексій: вказувати на суму залишку, все повинно бути в порядку.



Я: так сума залишку в доларах. А вказувати в гривнях. Як РОЗРАХУВАТИ? Наприклад, у мене залишок 66.31 долара. Який ліміт ставити я повинен був?



Гузєєв Олексій: за курсом Приватбанку, який на оф. сайті



Я: тепер завжди так буде?



Гузєєв Олексій: на даний момент — так



Я: Охренеть! Дуже зручно ((( Гаразд, дякую за допомогу



Сьогодні я в черговий раз довбав підтримку і зробив, що мені потрібно піти у відділення Приватбанку і там попросити встановити ПОСТІЙНИЙ ліміт по інтернет-карті. Ну не марення? Маючи справу з інтернет-банкінгом, з віртуальної інтернет-картою, я повинен пертися в своє відділення, пояснювати там щось касирці пенсійного віку і просити у неї встановити постійний ліміт. Оху...місячний ІНТЕРНЕТ-БАНКІНГ!



ВИСНОВОК ПРОСТИЙ: ПриМатбанк як був недобанком з тупоголовими операторами підтримки, так ним і залишився. У відділення банку ще не ходив – плюнув на все і перекинув бабки на Webmoney, оплатив товар через цю платіжку, хоч і довелося втратити у відсотках за переклад туди грошей. Зате все пройшло швидко. З ПриМатбанком буду щось вирішувати, напевно, вже при наступній покупці якого-небудь товару на Алиэкспресс.

1 комментарий:

  1. Капець, оце жесть! Я теж стикався з подібною проблемою, тільки не з інтернет картою, а зі звичайною..

    ОтветитьУдалить